ANALYSIS OF THE DISTANCE LEARNING FEATURES AND THE POSSIBILITY OF ITS FULL INTEGRATION INTO THE LEARNING PROCESS
Анотація
Резюме. У статті розглядається дуже важливе питання інтеграції онлайн-навчання у вищих навчальних закладах. У зв’язку із розвитком пандемії задля забезпечення карантинного режиму усі навчальні заклади було переведено в режим онлайн-навчання з використанням онлайн-платформ, таких як ZOOM, Microsoft TEAMS, Google Classroom та інші.
Проаналізувавши світовий досвід навчання у різних університетах, зокрема і в медичному університеті, ми побачили, що у Європі наші колеги-викладачі давно практикують змішаний тип навчання. А саме: частина лекцій та семінарських занять, усі домашні завдання, атласи, книги, відеоматеріали та відеолекції студент отримує у своєму особистому кабінеті або класі (який знаходиться на серверах університету). Викладачі мають доступ до цих особистих кабінетів та можуть відстежувати прогрес студентів, а саме: кількість опрацьованого матеріалу, чи переглянуті відео повністю, чи здані домашні завдання, чи вирішені тести. Практична частина, а саме відпрацювання певних навиків, які є необхідними кожному студенту-медику у своїй майбутній медичній практиці, відбувається циклом у різних відділеннях та лікарнях.
Така схема змішаного навчання дозволяє студентові опрацьовувати теоретичний матеріал у зручний для нього час.
Українські університети до періоду пандемії були виключно на офлайн формі навчання. І, на жаль, в умовах жорсткого карантину, реалізувати змішану форму навчання вкрай важко, зважаючи на певні загальнодержавні обмеження.
Існувала така ймовірність, що студенти-медики продовжать навчання онлайн з осіннього семестру. Було б доцільно з боку керівництва першочергово провести детальний та ретельний інструктаж щодо освоєння онлайн-платформ для якісного проведення пар, лекцій чи семінарських занять.
Авторське право (c) 2021 Art of Medicine

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.