ПЕДПРОЦЕС ВИЩОЇ МЕДИЧНОЇ ШКОЛИ, ЯК МИ ЙОГО БАЧИМО (авторські роздуми)

  • М. Г. Гончар ДВНЗ «Івано-Франківський національний медичний університет», кафедра хірургії стомато-логічного факультету, м. Івано-Франківськ
  • О. В. Пиптюк ДВНЗ «Івано-Франківський національний медичний університет», кафедра хірургії стомато-логічного факультету, м. Івано-Франківськ
  • Я. М. Кучірка ДВНЗ «Івано-Франківський національний медичний університет», кафедра хірургії стомато-логічного факультету, м. Івано-Франківськ
  • О. В. Пиптюк ДВНЗ «Івано-Франківський національний медичний університет», кафедра хірургії стомато-логічного факультету, м. Івано-Франківськ
Ключові слова: педагогіка, викладач, навчання

Анотація

Хто він – сучасний викладач медичного вузу? У роботі акцентується увага на викладача і представлені роздуми щодо того, як має себе поводити молодий викладач, який щойно приступив до своєї діяльності. З чого слід починати? З Вашої психологічної сумісності з викладацькою роботою, для того щоб не виникало багато несуттєвих запитань, необхідно уважно вивчити всі ті регламентуючі документи, якими керується в своїй роботі весь колектив університету, факультету. Із них можна почерпнути відповіді на запитання, який зовнішній вигляд має мати студент медичного університету, які його зобовʼязання, правила поведінки на парі і. т. д.

Коли Ви були студентом, то не завжди були задоволені своїми викладачами. Але Ви ж звичайно кращі за них. Ви обов'язково досягнете успіху і будете популярними серед багатьох студентів, коли будете мати на меті розвивати талант викладача вищої медичної школи.

Опубліковано
2019-01-13
Розділ
Оригінальні дослідження