ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ ПРОВЕДЕННЯ САНІТАРНО-ПРОСВІТНИЦЬКОЇ РОБОТИ ДЛЯ ДІТЕЙ РІЗНИХ ВІКОВИХ ГРУП

  • Н. І. Шовкова ДВНЗ „Івано-Франківський національний медичний університет”, кафедра ендокринології, м. Івано-Франківськ
  • І. Р. Костюк ДВНЗ „Івано-Франківський національний медичний університет”, кафедра ендокринології, м. Івано-Франківськ
  • О. Р. Дерев’янко ДВНЗ „Івано-Франківський національний медичний університет”, кафедра ендокринології, м. Івано-Франківськ
  • О. М Хвостач ДВНЗ „Івано-Франківський національний медичний університет”, кафедра ендокринології, м. Івано-Франківськ
  • В. С. Саварин ДВНЗ „Івано-Франківський національний медичний університет”, кафедра ендокринології, м. Івано-Франківськ
  • Ю. Р. Дерев’янко ДВНЗ „Івано-Франківський національний медичний університет”, кафедра ендокринології, м. Івано-Франківськ
Ключові слова: санітарно-просвітницька робота, діти, урок здоров’я.

Анотація

Студентами 3 курсу стоматологічного факультету Івано-Франківського національного медичного університету було розроблено анкету та проведено анкетування у 130 дітей, із них: 30 – дошкільного віку (5-6 років), 70 – молодшого шкільного (7-8 років) та 30 – старшого шкільного віку (12-13 років) до та через три місяці після проведення уроку здоров’я. Оцінювали знання дітей по догляду за ротовою порожниною, щодо вибору засобів гігієни та раціонального харчування перед гігієнічним навчанням та після нього. Для дошкільнят урок здоров’я проводився у формі театрального дійства (казки), для молодшої шкільної групи у формі інтерактивної гри та для старшої шкільної – у формі лекції з мультимедійною презентацією. Результати дослідження свідчать про ефективність проведення уроків здоров’я у дитячих колективах. Як дошкільнята, так і школярі засвоїли нові знання про можливість зменшення впливу факторів ризику виникнення стоматологічних захворювань і сформували стійку мотивацію до необхідності гігієни ротової порожнини.

Опубліковано
2018-12-29
Розділ
Оригінальні дослідження