ПРОБЛЕМИ ВИКЛАДАННЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ "КЛІНІЧНА ЛАБОРАТОРНА ДІАГНОСТИКА" СТУДЕНТАМ ФАКУЛЬТЕТУ ПІДГОТОВКИ ІНОЗЕМНИХ ГРОМАДЯН

  • О. І. Данилюк ІФНМУ
Ключові слова: іноземні студенти, фармація, лабораторна діагностика.

Анотація

Резюме. Залучення на навчання іноземних громадян є запорукою розвитку вищих навчальних закладів України. На світовому ринку вищої освіти для України наразі склалася вдала ситуація щодо співвідношення вартості та якості освіти, що є провідним критерієм у виборі місця навчання. Інтернаціоналізація сучасної вищої освіти зумовлює проблему адаптації іноземних студентів до нового мовного, соціального та навчального середовища. Створення умов для отримання якісної освіти іноземцями в Україні безперечно сприятиме покращенню іміджу нашої країни, Проте слід зазначити, що організація їх успішного навчання потребує більшої уваги. У статті розглянуто особливості надання освітніх послуг у вищих навчальних закладах України для студентів-іноземців. Проаналізовано особливості національної освіти та спектр студентів-іноземців залежно від національності. Доведено важливість дисципліни "Клінічна лабораторна діагностика" у виборі майбутньої спеціальності студентами у вищих навчальних медичних закладах. Наведено особливості проведення і оцінювання дисципліни "Клінічна лабораторна діагностика" на кафедрі клінічної фармакології і фармакотерапії Івано-Франківського національного медичного університету для студентів за фаховим напрямком «Фармація, промислова фармація». Визначено засоби проведення практичних занять та самостійної роботи студентів із дисципліни, наведено тематику лекційного матеріалу. Комплексне застосування новітніх інформаційних та педагогічних технологій дозволяє суттєво підвищити рівень підготовки фахівців із числа іноземних громадян. Нормативні дисципліни у студентів-іноземців формують освітньо-кваліфікаційний досвід та раціонально націлюють на вибір майбутньої спеціальності.

Опубліковано
2020-01-05
Розділ
Оригінальні дослідження