MOTIVATION, STIMULATION, AND ACTIVATION OF TRAINING IN THE STUDY OF FORENSIC MEDICINE AND MEDICAL LAW IN HIGHER MEDICAL EDUCATION INSTITUTIONS

  • N. M. Kozan
  • V. M. Voloshynovych ІФНМУ, кафедра судової медицини та медичного права
  • Yu. Z. Kotsyubynska
  • G. M. Zelenchuk
  • A. O. Tsikhivskyi
Ключові слова: судова медицина, медичне правознавство, активізація навчання.

Анотація

Резюме. Досвід показує, що не завжди викладачі приділяють увагу стимулюванню мотивації чи активізації навчання студентів. Зазвичай це зумовлено тим, що викладачі не володіють способами, методами та прийомами активізації навчальної діяльності студентів, або не приділяють цьому належної уваги. У роботі розглянуто широкий спектр методик мотивації, стимулювання та активізації навчання при вивченні судової медицини та медичного правознавства у вищих медичних навчальних закладах. Уміло та правильно поєднуючи методи активізації навчання студентів, викладач може добитися позитивних результатів і зробити процес вивчення судової медицини та медичного правознавства більш насиченим, корисним і цікавим. Вдале поєднання різних методик викладачем може підтримувати інтерес студентів і зробити заняття цікавими, ефективними та незабутніми.

Опубліковано
2020-07-06
Розділ
Медична освіта